2022年2月12日星期六

📒34-3亚呼赎阿再次来到我这里!YAHUSHUA Came to Me Again! I Grabbed HIS Robe & said, No! I won’t Let Go!

 

亚呼赎阿再次来到我这里!

我抓住祂的外袍,说:“不!我不会放手!”YAHUSHUA Came to Me Again! I Grabbed HIS Robe & said, No! I won’t Let Go!

因为她心里说:“我只摸祂的衣裳,就必痊愈。”(太9:21)

“She said within herself, ‘If I may but touch his garment, I shall be whole’” (Matt 9:21).

噢,亲爱的在亚呼赎阿(耶稣的希伯来文圣名)里的家庭和孩子们,我感到非常喜乐!我又再一次看到亚呼赎阿了!一些人或许认为这是个梦,但是“我知道我所信的是谁”(提后1:8-12)!Oh beloved family and darling children in YAHUSHUA (Hebrew for JESUS), I am so happy. I had another glimpse of YAHUSHUA. Some might consider this a dream, but “I know WHOM I have believed” (2 Tim 1:8-12).祂再次来到我这里,站在我的床边。我不仅摸了祂外袍的衣角,还实实在在地抓住了祂的外袍,我说:“不,我不会放手的!” HE came to me once again and stood next to my bed. I not only touched the hem of HIS garment, but actually grabbed hold of HIS robe and said, “No, I will not let go!”

我没有松手,直到亚呼赎阿对我说出我需要听见的话。I didn’t want to let go, and especially not until YAHUSHUA spoke to me words I needed to hear.

亚哈威称呼我为使徒,被称为“使徒”的其中一个涵义是指我亲眼见过亚呼赎阿。在去年12月,我向你分享了在1987年的光明节末了,我亲眼看到了亚呼赎阿,我请你们持续为此祷告:YAHUVEH calls me an apostle, and part of this means I’ve seen YAHUSHUA. This past December I shared with you that near the end of Hanukkah in 1987 I saw YAHUSHUA face-to-face and I asked you to keep this in prayer:

我也想要增加我的信心,所以最近我祷告,请求祂再次以这种方式到我这里,再次允许我有这样的殊荣能亲眼看见祂!I also want my faith increased, so lately I have been praying for HIM to come to me in this way again, to allow me this honor once again!我请求你们所有与圣灵全能风野火事工一起站立的人在祷告中支持我的祷告。如果这是祂的旨意,祂会成就。如果不是祂的旨意,我仍然会说:“愿您的旨意成就,阿爸亚和亚呼赎阿,而不是按我的意思。” I ask of all you who stand in agreement with AmightyWind Ministries, please stand in agreement with this prayer for me. If it is HIS will, HE will. If not, I still say, “YOUR will be done ABBA YAH & YAHUSHUA, not mine!”

2016年2月27日,在一周前的安息日午夜过后某时,我有了一个属灵的体验──我什至不想把这件事称为一场梦,我知道这不是梦。Sometime during the midnight hours of Shabbat, just over a week ago, on February 27th 2016, it was such a spiritual experience—I don’t even want to call it a dream. I know it was not a dream. 

我实实在在地知道──我确实抓住了亚呼赎阿的外袍!祂站在我的床边,我伸出手紧紧地抓住。就像亚在一个预言中所说的那样,我抓住了祂外袍的衣角。What I know, is that I really did grab hold of YAHUSHUA’S robe because HE was standing at the side of my bed! I reached out and I held on tight—as YAH says in that one Prophecy—to the hem of HIS garment.

http://www.youtube.com/watch?v=h9H1gDSShKk

请阅读<<<第7篇预言要紧紧抓住我的衣角!1997年>>>Read <<< Prophecy 7, Hold on Tight to the Hem of MY Garment! 1997 >>>

这是一个非常私人的体验,但亚带领我与你分享去鼓励你们所有人,也是为了告诉你们,亚呼赎阿回应了你们为我所做的祷告!This was a very personal experience, but YAH is leading me to share it with you to encourage you all and also to show you that YAHUSHUA has answered your prayers for me.

我触摸了亚呼赎阿的衣角,祂外袍的衣角──事实上,我是紧紧抓住的!我抓住了祂的长袍!衣角是长袍最底部的地方,我没有抓最下面的部分。我紧紧抓着祂的衣袍,直到祂跟我说话为止都不愿放手。我主要记得的是我紧紧攥着拳头拒绝放手!From touching YAHUSHUA’S hem, the hem of HIS garment—actually, I just grabbed hold of it! I had a hold of HIS robe! The hem would be the very bottom and I wasn’t at the very bottom. I was just hanging on to it. And I wouldn’t let it go until HE talked to me. I mainly remember my tightly held fist, refusing to let go!

我不知道为什么我被允许这样做!我只知道这是真实的!Why I was allowed to do this I don’t know! I only know it was real.

我知道这不是一场梦,太生动了,我不想松手。在神特别的拜访临到时,我们不能做祂不允许我们做的事情,或问不被允许问的问题,除非亚希望我们这么做。我们会做什么都是预先注定了的。开放的异象也是一样。(“开放异象”与普通的“异象”不同,“开放异象”是亲身以肉眼看见并经历神所显现的异象。)I know this was not a dream. It is too vivid, and I wasn’t going to let go of HIS garment. We can’t do anything that we are not allowed to do or ask questions during a visitation unless YAH wants us to do so. It is already be pre-ordained what we will do. In open visions, it is the same way.

家里的人没有一个看见或听见任何声音,他们都在床上熟睡着。为什么只有我一个人得到这样的殊荣?我不知道,也没有把这件事告诉任何人,直到早晨来临。No one else in the house heard or saw anything, but remained sleeping in bed. I didn’t tell anyone until I awoke in the morning. I don’t know why I was given the honor of seeing YAHUSHUA this time.

我在夜里醒过来,看见亚呼赎阿站在我的床边。床有点高,所以我在床边放了一个小梯子,祂就站在小梯子的右边!In the midst of the night, I awoke from sleep and saw YAHUSHUA standing by my side of the bed. I have a step stool there because the bed is tall, and HE stood on the right side of the stool!

祂站在我睡床的边缘。我马上当机立断,伸出手抓住祂的长袍。我总是睡在床的边缘,所以这次很容易就够着了祂。As HE stood at the edge of my side of the bed, without second thought, I reached my hand out to grab HIS robe. I always sleep close to the edge of the bed, so it was easy to reach HIM.

我记得很清楚,我当时决定绝不会放开祂的长袍!我记得在我紧紧抓住长袍时,整段时间内祂都在对我说话。I remember so well, how I was determined not to let go of HIS robe! I remember HE spoke to me the entire time I grasped it, holding tight.

后来,我一直在很努力地想记起祂所说的话,但直到第二天时,我才想起一些。虽然我现在不能记起所有的话,告诉你祂对我说了什么,但我知道在我灵里祂所证实的话。亚呼赎阿向我启示了超过我所需的启示,我知道很多启示都被锁在了我的灵里。Later, I struggled and struggled to remember what HE said, but did not until later the next day. Though I cannot recall all the exact words to you now, I know what has been confirmed to my spirit. And YAHUSHUA reveals to me more as I need. I know much of it is locked in my spirit.

你们的祷告是强大的!你们知道吗?年复一年,在光明节期间,在与祂面对面见面的周年纪念日,我等待着祂来临。Your prayers are that powerful! Do you know that? Year after year, around Hanukkah, on the anniversary of seeing HIM face-to-face, I wait.

我说:“亚呼赎阿,这是我们的周年纪念日。请您来好吗?我在等您!整晚都在等您!”我等不急夜晚和睡眠时间的来临,因为我想着,祂会再次坐在床缘,就像祂在1987年所做的那样。(天啊,那真久啊!)I say, “This is our anniversary YAHUSHUA. Will YOU please come? I’m waiting up for you! All night!” I couldn’t wait for evening and bedtime, because I thought well HE will come sit at the side of the bed again, like HE did all those years ago in 1987. (Gosh that’s a long time ago!)

我等着,祂没有来。一年又一年,我等了又等。但是你知道吗?亚呼赎阿从来就不会迟到。祂这次来了,在一个我非常非常需要祂的时候!And I waited and HE didn’t come. Year after year, I waited and I waited. But you know what? YAHUSHUA is never, ever late. HE came this time, at a time when I know that I know it was needed.我不是一个没有信用的先知。我得救、成圣、被如阿克.哈.古德西/圣灵充满很多很多年了,我一直在服事祂。 I am not a fly-by-night prophet. I’ve been saved, sanctified and filled with the HOLY GHOST (RUACH HA KODESH)—for many many years now, I’ve been serving HIM.

亚呼赎阿向我显明,祂不是那么关心周年的事情,譬如1周年、2周年、3周年、4、5、6、7、8、9、10周年等等,祂关心事情的方式跟我们不同──当然,祂在乎事件发生的年份与周年庆──只不过,祂只会在有目的的时候出现。YAHUSHUA was showing me HE doesn’t just care about 1 year anniversary, 2 year anniversary, 3 year anniversary, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10…and counting. HE doesn’t care about that stuff quite in the same way we do—of course he cares about the year and anniversaries of events—but HE comes when there is a purpose.

我不是一个即时满足世人的先知,我不会告诉你那发痒的耳朵所要听的话,说任何人都能预言的事,又或者按着自己的意愿施展神迹。不!不是那样的!是亚的旨意必须被成就,而不是我们的意愿!I’m not an instant gratification prophet that tells you what your itching ears want to hear or that anyone can prophesy or work miracles at will. No, that’s not how it works. It’s YAH’S will be done, not ours.

不管你是否真的有看到祂──或是长久等待着祷告的答覆被回应──要记得,神答覆我们祷告的时候,并不总是我们所希望发生的时候。亚不是一个像微波炉一样迅速答覆的神。如果祂愿意,祂可以立即答覆我们的祈祷,有时祂会这样做的。Whether you actually see HIM—or a long waited answer to our prayers comes—remember, our prayers don’t always get answered when we want them to be answered. YAH is not a Microwave GOD. HE can answer our prayers instantly if HE wants to, and sometimes HE does.

祂的时候总是准时的,但发生的时候不常发生在我们所期待的时间里。我们必须记住这点。HE’S always right on time, but seldom is it our timing. And we must remember this.

我当时需要一个奇迹,而亚呼赎阿把奇迹赐给了我!祂在我最需要的时候前来!我不知道你需要什么样的奇迹,但我在这天向你预言,如果你不放手的话,你的胜利就在路上了!有些时候,你必须努力争取。I was in need of a miracle and YAHUSHUA gave it to me! HE came at a time when I needed it most. I don’t know what miracle you are in need of, but I prophesy to you this day that if you will not let go, your victory is on it’s way! Sometimes you must strive for more. 亚在很久以前告诉我,有时,“你可能需要为你的祝福而摔跤。”(第7篇预言要紧紧抓住我的衣角!1997年)。YAH told me long ago, sometimes “it may take wrestling for your blessing” (Prophecy 7, Hold on Tight to the Hem of MY Garment! 1997).

创世记32:25-28Gen 32:22-3225 25那人见自己胜不过他,就将他的大腿窝摸了一把,雅各的大腿窝正在摔跤的时候就扭了。26那人说,“天黎明了,容我去吧。”雅各说,“你不给我祝福,我就不容你去。””When the man saw that he did not prevail against Jacob, he touched his hip socket, and Jacob’s hip was put out of joint as he wrestled with him. 26 Then he said, “Let me go, for the day has broken.” But Jacob said, “I will not let you go unless you bless me.”27那人说,“你名叫什么?”他说,“我名叫雅各。”28那人说,“你的名不要再叫雅各,要叫以色列,因为你与神与人较力,都得了胜。  27 And he said to him, “What is your name?” And he said, “Jacob.” 28 Then he said, “Your name shall no longer be called Jacob, but Israel,[b] for you have striven with God and with men, and have prevailed.”

何西阿书12:4Hos 12:4

与天使较力并且得胜,哭泣恳求,在伯特利遇见亚哈威、亚哈威万军之神在那里晓谕我们以色列人。亚哈威是祂可记念的名。He strove with the angel and prevailed; he wept and sought his favor. He met God at Bethel, and there God spoke with us—

在我抓紧亚呼赎阿的长袍后,发生了这件事──我知道接下来的部分是一个异梦。在我抓住亚呼赎阿的外袍之后,我做了一个梦,在梦中,我是一个领养了非常多个孩子的母亲,住在一个卑微的乡村的家里。请分享你的异梦辨析。From hanging on tight to YAHUSHUA’S robe, the next thing—I do know the next part was a dream. From grasping YAHUSHUA’S robe, I went into a dream that I was a mother of many many adopted children, with a humble country home. Please share your discernment.

请阅读完整的异梦<<<一只在乡村道路上的小猫的异梦>>>Read full dream <<< Kitten on an Old Country Road Dream >>>

当我醒来的时候,我赞美亚呼赎阿!我知道!我就是知道!我知道神迹和奇事并异象确确实实跟随着这个事工!我们已经有了一个又一个的神迹发生,一个接着一个,根本分享不完!When I awoke, I was praising YAHUSHUA. I know that I know that I know, signs wonders and miracles do really follow this Ministry. We’ve had miracle, after miracle after miracle, more than I’m even able to share.

我非常、非常、非常地爱你们!我想让我所有的属灵孩子们都知道,你们没有一个人被我忽视!你的爱、讯息和所有美丽的祷告,一个接着一个!恩膏!噢,我的天啊!我无法给你们每一个人一一回信。I love you very, very, very much. I want all my spiritual children to know that none of you are being neglected. Your love, your messages and all your beautiful prayers, one after another. The anointing! Oh my gosh! I cannot write back each one of you.我很爱你们,非常、非常地爱你们。你们每一个祷告中所满溢的爱──我喜极而泣──我只能说,就像你们许多人爱我一样,我也爱你们。我知道你们爱我,是因为亚哈威、亚呼赎阿和伊妈亚在我里面。 I love you so very, very, very much. The love that is in each one of your prayers—I weep with joy—that’s all I have to say, to be loved like many of you love me. And I know you love me because YAHUVEH, YAHUSHUA & IMMAYAH are in me.

每一个祷告都非常有恩膏。我读了你们所做的每一个祷告,膏油倾倒而出!你们一些人为我作的祷告里带有的恩膏让我感到惊奇!谢谢你们,这是我唯一能说的话!在天国我们就会知道,是谁在亚呼赎阿向我显现前作了最后的一个祷告!Each prayer is so very anointed. Each prayer of yours I read, the anointing oil pours forth! Some of you writing amaze me at the level of anointed prayer you write for me! Thank you is the only words I can say, and in Heaven we will know who prayed the last prayer for me right before YAHUSHUA appeared to me!

我每年都很期待,希望亚呼赎阿能再次在周年纪念日向我显现,但祂在另一个纪念日前来。我什至没有意识到,我真的忘了。这是第90篇预言的周年纪念日(这篇预言关于如阿克.哈.古德西(希伯来文的圣灵)),但亚呼赎阿没有忘记。Each year I was expecting, hoping YAHUSHUA would appear to me again, on one anniversary, but HE came on another and I didn’t even realize—I really had forgotten it was the anniversary of Prophecy 90 about the RUACH HA KODESH (Hebrew for HOLY SPIRIT) but YAHUSHUA didn’t. 我的一些属灵孩子们在第二天提醒了我,正当我们在庆祝接触亚洲的进展时。Some of my spiritual children reminded me the next day as we were celebrating the progress of the Asian outreach.

阅读博客<<<在亚的美丽亚洲花园中劳力>>>Read here <<< Laboring in YAH’S Beautiful Asian Garden >>>

http://www.youtube.com/watch?v=EMyr1ZKxG7k

阅读预言<<<第90 篇预言如阿克.哈.古德西的名字是什么?>>>Read <<< Prophecy 90, What is Name of the RUACH HA KODESH? >>>

亚呼赎阿向我显现,作为保证──祂会做所有祂承诺的事!一切预先按立的事都要应验!祂的前来也是为了鼓励在亚洲收获的禾场上劳力的工人们!YAHUSHUA appeared to me as a guarantee to show me HE will do all HE has promised to! Everything preordained must come to pass! HE also came as an encouragement to the laborers in the Asian harvest field.

我要怎么作才能报答所有支持这事工的人呢?只有在天国了!我们会永远在一起,再也不分离!即使是现在在这个世上,那些我永远也不会见面或说话的人,我们在灵里是合一的。How can I repay all of you who support this ministry in any way? Except in Heaven we will be together and never separated! But even now on this earth, even those of you I will never see face to face, or speak to, we are one in spirit.

我们所有人在被严格的考验!如果你没有经历过严格的考验,相信我,你会被更加严厉地考验!我很抱歉我们不能时常写信发讯息──我们都在被考验着。We are all being severely tested. If you are not experiencing it, believe me you will be tested more. I’m sorry when we aren’t able to write more—we are all in a test. 不要放弃!不要退出!这是我今天给你们的信息。每一个人都在受到严峻的考验,你要忍受你的信心试炼和磨难!要记住,要喜乐,你们信心的考验比金子更显宝贵。(彼前1:6-7)Don’t give up. Don’t quit is my message for you today whoever is being sorely tested, enduring trials and tribulations of your faith. Remember, with joy, they are worth much more than gold (1 Pet 1:6-7).

我向所有祝福事工的人、支持事工的人和被这个事工祝福的人献上祝福和爱!Love & blessings in all ways to all who are a blessing to the Ministry and all supporters of the Ministry, who consider it a blessing to them!

亚呼赎阿祝福你们!我爱你们所有的人!YAHUSHUA bless you. I love all of you.

我是如此蒙福,因为我感受到了你的爱和祷告…I am so blessed, as I feel your love & prayers…

你们的牧师以莉莎法,鸣警使女妈妈Momma R.m., your Pastor Elisabeth


沒有留言:

發佈留言

📒40-2以莉莎法的住棚节信息Elisabeth's Sukkot Message

以莉莎法的住棚节信息Elisabeth's Sukkot Message 2005年10月23日 October 23, 2005 我所有在亚呼赎阿里面亲爱的家人们,平安! Shalom All My Beloved Family In YAHUSHUA! 我正在住棚节的...