2022年2月13日星期日

📒34-13 异梦:一只在乡村道路上的小猫的异梦 Kitten on an Old Country Road Dream

 

异梦:一只在乡村道路上的小猫的异梦

Kitten on an Old Country Road Dream

先知以莉莎法.以利亚呼在2016年3月10日所撰写的博客

亚呼赎阿(耶稣的希伯来文圣名)于2016年2月27日安息日的清晨向我显现,在当日的午夜过后,这是我所做的异梦。After YAHUSHUA (Hebrew for JESUS) appeared to me early morning February 27th, 2016 during Shabbat and after the midnight hour, this is the dream I had.

亚呼赎阿以这种方式来到我们这里是不寻常的,这甚至对我这个使徒而言也是如此。这不是每天都会发生的事情。It is not common for YAHUSHUA to come to us in this way, and I say this even as an apostle. This is not an everyday thing.

在我抓住亚呼赎阿的衣袍并告诉祂“我不会放手”后,我就直接进入了这个梦。这个梦就好像是亚呼赎阿回应我的举动,我想要更加明白这个异梦的意义。But I went from grabbing YAHUSHUA’S garment, telling him “I won’t let go,” directly into this dream. It was as if this dream was YAHUSHUA’S response to holding his robe that way. I want to understand more what it means. Please share your discernment in the comments below!

异梦开始:Dream begins.

我是一个有许多孩子的母亲。我在抚养许多个孩子,这些孩子都不是我亲生的,但我是他们的妈妈。我领着一个大约5岁的小男孩一起散步。I was the mother of many children. I had taken in many children. I hadn’t given birth to these children, but I was still their mom. I was taking a walk with a little boy, about 5 years old.

我们沿着一条乡村小路走去,风景很美,我们的周围没有车子或类似的行车,我们所走的是一条偏远地区的乡村小路。We were walking down a country road and it was beautiful. There wasn’t a car or anything like that around. It was just a country road in a remote area.

然后我看到了一个玻璃梅森罐,像那种你可以装蔬菜的罐子,但被塞在罐子里的却是白色的东西。罐子躺倒在路一边的长草地上。我想:“哇,那罐子看起来像是白色的毛皮被塞在里面!”我径直走过去,想知道那是什么,小男孩握着我的手。Then I saw a mason jar, like the kind that you would can vegetables in but something white was stuffed into that jar. It was at the side of the road in the long grass, tipped over on it’s side. I thought, “Wow, that looks like a bunch of white fur that is just stuck inside that jar,” and I was just walking right past it wondering what it was, and the little boy had my hand.

我注意到了金色的盖子。I noticed the gold lid.

然后我看到一个东西,我看到罐子移动了。我往罐子走过去,往里面一探──无论在那个罐子里的是什么,那都是活的生物!我非常害怕打开那个罐子,但我把罐子打开了。And then I saw something—I saw it move. I went over to the jar and I looked—and whatever it was, was alive in that jar. And I was so afraid to open that jar, but I did. 我转开罐子的金盖,里面有一只白色的小猫,有人把小猫塞进一个罐子里,那是一只很小的小猫咪。你知道它该有多小了,小到能塞进一个玻璃罐里,罐子都被这只小猫给塞满了!I opened the gold lid of that jar and there was a little white kitten that somebody had stuffed into a jar—a little, tiny, little kitten. You know how little it must be to get into a mason jar—just jamed into that jar!

当我用双手打开那个罐子时,我想,“哦,小猫会死的。我该怎么把它弄出来呢?”我把罐子翻转过来,把小猫摇了出来。这是我唯一能描述的方式。我祷告祈求那只小猫会活下来。And when I opened that jar, using both hands, I thought, “Oh it’s going to die. How do I get this out?” I turned it upside down and I shook it out. That is the only way I can describe it. And I was praying that that little kitten would live.

小猫是白色的。然后我大大松了一口气,因为那只小猫站了起来,我知道这是一个奇迹。我对自己说:“我要把这只小猫带回家!”It was solid white. And then I was so relieved because the kitten started standing up. And I knew that I had a miracle. I said to myself, “I’m going to take this little kitten home.”

奇怪的事情接着发生──我抬起头来,试图告诉那个小男孩我在罐子里看到了什么,我以为小男孩一直在看着我,但他不在那里。Now the strange thing is that when I looked up—I tried to tell the little boy what I was looking at—what was happening. I thought the little boy was watching all this time, but he wasn’t there.

我本来要告诉他“我们要把这只小猫带回家!”却反而,发现他不在那里,我也不知道他在哪里。小猫咪却跑了!I was going to tell him “We are going to take this little kitten home!” Instead when I finally saw that he wasn’t there, or wondered where he was—the little kitten, it just ran away.

我知道小猫要回到它受虐的地方,就是把小猫塞进罐子里的主人,因为小猫只知道那么多,它要回到主人那里。我非常难过。And I knew it was going to go back to the place where it was abused, the owner who jammed it into the jar because that was the only thing that little kitten knew, to return back to the owner. And I was very sad.

我回到家里,我的房子只是一间乡村小屋,并不优屋。我在这个房子里照顾着许多年幼的孩子。I went home and it wasn’t a fancy house or anything, just a country cottage house to tend to the many young children.

地板乱糟糟的。我那些在家里的孩子们──就像我之前说过的,有许多年幼的小孩──他们本来在吃饭,我突然饿了,我看到炸薯条散落在地板上到处都是。

The floor was a mess. Inside my house, my kids—I had a bunch of little kids like I said—they had been eating. I was hungry and it looked like french fries on the floor here and there.

我拿起扫帚把所有薯条扫起来,我说:“不管我有多饿,我都不会吃这些薯条,因为它们掉在地板上!”As I took a broom scooping it all up, I said, “No matter how hungry I am, I’m not going to eat that because they are on the floor!”

那就是我的异梦。That was my dream.

小猫的异梦就是在我紧紧抓住亚呼赎阿长袍的时候开始的。当我抓住祂的长袍时,就是异梦开始的时候!这个异梦好像是祂给我的回应。I know when the kitten dream started was after I was holding on tight to YAHUSHUA’S robe. When I did that, is when the dream started! As if the dream was a response.

异梦结束。End of Dream.

亚哈威、亚呼赎阿和如阿克.哈.古德西(圣灵的希伯来文圣名)所赐的异梦通常不只有一个涵意!请在下面分享你的想法、祷告和评论!YAHUVEH, YAHUSHUA and the RUACH HA KODESH (Hebrew for HOLY SPIRIT) often have more than one meaning in a dream. Please share your thoughts, prayers and comments below!

我牧养那些来到圣灵全能风野火事工的小孩子们,他们视我为祝福,称呼我为“鸣警使女妈妈”,感谢我带领他们到亚呼赎阿那里、教导他们、培养他们。但有些人在被我牧养站起来后,又再次返回向他们施虐的人那里。The little children come to AmightyWind and I pastor them, they consider me a blessing, thank me for leading them to YAHUSHUA, teaching them, nurturing them as a “Momma R.m.” as they call me, but some after getting on their feet, they return to the abuser again.

我被使用,拯救了许多会闷死或饿死的小猫,但有时候,当他们被救起来后,又回到从前的生活中,因为他们只熟悉被虐待的生活环境。通常他们是自己做决定的,特别是成年人。但真正的小孩子们,许多时候他们是没有选择权的。I know have been used to rescue many kittens that would be suffocated or starved. But sometimes when delivered they return to their former lives because abuse is all they were familiar with. Usually it is by their own choice, especially when I speak of adults—but literal children, it is sometimes by no choice of their own.

梦中的小男孩和小猫咪是一样的,他们两个是相同的,都同时消失了。The little boy and the kitten in the dream were one and the same—both disappeared at the same time. Please share with me what you discern about this.

起初,我不知道地板上的食物是什么意思。虽然我饿了,但我却花时间收拾孩子们吃东西时留下的残渣。赞美亚呼赎阿,有人给我指出了这件事的意义。Initially I didn’t get discernment of the food on the floor. Although I was hungry, I had to take the time to clean up the mess the kids made when eating. Praise YAHUSHUA someone pointed the meaning out to me.当他们做事弄的一团乱时,我跑去清扫他们留下的残渣,我明白到这样做是为了帮助我属灵的孩子们。他们会这样并不是因为他们是坏孩子,而是因为他们还是孩子,仍在学习当中,我明白了这个意思。 I swept up the mess and now I understand I am used to do that, to help my spiritual children when they have make a mess. It is not because they are bad, but because they are children, still learning and growing and I understand that.

这些是与我分享的辨析解释:This is what was shared with me:

  • 炸薯条是垃圾食品──所以可指垃圾的东西。French fries are junk food – so can mean doing junky things

  • 有时,当妳全神贯注在服事一个人时,同时其他人会有问题出现,但妳没有生孩子的气。Sometimes when you are ministering to one person, sometimes problems arise from others during the time you had been preoccupied. You were not angry with the children.

  • 妳尽全力去服事每一个人,但妳只是一个人,所以我们需要理解妳,并要为妳祷告祈求更多帮助可以前来。特别是帮助那些信心年幼的人,甚至那些信心成熟的人,他们仍像是妳属灵的孩子。我们要祈求亚兴起更多帮助的人!You do your best to minister to everyone, but you are only one woman so we need to understand this and pray for you to have more help, especially ministering to those who are young in faith, even those who are more mature, but still they are like your spiritual children and YAH will raise up more helpers.

  • 我们也必须明白并接受──当妳不能够直接帮助我们时,亚会差遣其他圣灵全能风野火事工的执事们──并且我们要记得,亚和妳都爱着我们所有的人!We must also accept it when you are not able to help us directly and YAH sends us other AmightyWind ministers—and remember that you and YAH love us all!

  • 炸薯条(French Fries)可能也与法国事工有关,也或许意指亚在预备接触说法语的地区。French fries may also relate to the French ministry and YAH’S preparations for greater outreach to the French speaking world. 

亲爱的孩子们,我真地很珍惜每个亚呼赎阿告诉我要教导和培养的孩子们。这是一种荣誉,远胜于生出一个孩子!Beloved ones, I truly treasure each child of YAHUSHUA I am told to mentor and nurture. It is a honor greater than just giving birth to a child!我非常、非常、非常爱你们!我想让我所有的属灵孩子们都知道,你们没有一个人被忽视!虽然我不能全时候接触到每一个人,你们每一个人都努力取悦亚,你们都被天国全力关注着! I love you very, very, very much. I want all my spiritual children to know that none of you are being neglected even though I cannot reach out to each person individually at all times. Each one of you striving to please YAH, you have the attention of all of Heaven!

你们所有人都被深深地爱着,胜过言语能表达的话语!我们所拥有的爱是亚哈威、亚呼赎阿和宝贵的如阿克.哈.古德西的爱,三股合成的绳子不容易折断(传4:12)!All of you are loved so dearly, more than words can convey! The love we have is YAHUVEH, YAHUSHUA & the PRECIOUS RUACH HA KODESH’ tri cord that is not easily broken (Eccl 4:12)!

仇敌们恨我是因为他们知道,我们对彼此的爱是一种属灵联结,这爱比脐带的骨肉之爱更坚固!要记得,当我被使用来传递来自亚哈威和亚呼赎阿的私人话语给你时,尤其是斥责话语时,它对我的伤害比你肉体所受的伤害更深!The enemies hate me because they know the love we have for each other is a spiritual bonding, and it is stronger than an umbilical cord! Remember when I am used to deliver any personal Word from YAHUVEH & YAHUSHUA to you, and especially if it is aWord of Rebuke, it hurts me, more than it hurts your flesh!

很多时候,我觉得自己就像是天国的新兵训练营辅导员!我还想告诉你们,当你们意识到这些斥责的话语不出自我的肉体时,我是非常感激的。我祈求你们会一直认出亚在话语里的声音,虽然这些话语使用的是我的声带!Many times I feel like I am used as Heaven’s Boot Camp instructor! I want to quickly add how grateful I am that you realize it is not words of my flesh. I truly pray always you will recognize the voice of YAH even though my vocal cords are being used!

我非常、非常地爱你们所有人!I LOVE ALL OF YOU SO VERY VERY MUCH!

亚呼赎阿向我显明了我还活在这个地球的原因──是为了祂的荣耀,和你们所有人的益处!在我抓住了亚呼赎阿的外袍之后,祂把梦境赐予我!祂提醒我,我是许多孩子的属灵母亲,他们不是我所生地,但我爱他们,养育并教导他们所有人。YAHUSHUA is showing me the reason I continue to live on this earth is for HIS Glory and for all of your good! YAHUSHUA gave me the dream , after I grabbed a hold of his robe! HE reminded me, I am a spiritual mom of many children that I didn’t give birth too but love and nurture, mentor them all.

还有工作要做!仇敌们,听好了!亚给我的工作尚未结束!还有未释放的预言和启示,恩膏预言书也会被出版,我们还有他国语言的人们和子民要接触!还需要接触许多因施虐者而受困窒息的人!撒但是最恶劣的施虐者!每个人都需要被拯救,从魔鬼的手中脱离!There is still work to be done! Enemies, listen up! YAH isn’t finished with me yet. There are Prophesies, revelations not yet released, Books to be released, other languages and people groups to reach! Many others who are trapped and suffocating from abusers—satan is the worse abuser of all! Everyone needs deliverance from his hand!

不是所有被虐待的白色小猫都会跑回施虐者的身边!我为那些允许我和这事工的工人去帮助他们获得自由的人而赞美亚呼赎阿!我们是亚呼赎阿的手和口,来帮助被掳的得释放,都为了亚呼赎阿的颂赞和荣耀并尊贵!Not all the white kittens will run back to the abuser! I praise YAHUSHUA for all who allow me and those in this ministry to help them get free! We are the hands and Mouth of YAHUSHUA to help set the captives free for the PRAISE HONOR AND GLORY OF YAHUSHUA!



沒有留言:

發佈留言

📒40-2以莉莎法的住棚节信息Elisabeth's Sukkot Message

以莉莎法的住棚节信息Elisabeth's Sukkot Message 2005年10月23日 October 23, 2005 我所有在亚呼赎阿里面亲爱的家人们,平安! Shalom All My Beloved Family In YAHUSHUA! 我正在住棚节的...