2021年5月2日星期日

🌾数算俄梅珥—第43天Omer Count for the 28th day of the Hebrew Month Iyar

数算俄梅珥—第43天

希伯来历以珥月第28日

Omer Count for the 28th day of the Hebrew Month Iyar

Day 43

数算俄梅珥之每日祷告:

DAILY PRAYER FOR THE COUNTING OF THE OMER:


每天要说的祝福祷告:Each day, one says the blessing:

亚哈威我们的全能神,宇宙之王,是应当称颂的,祂以亚呼赎阿.哈.玛西阿克(耶稣基督)的宝血拯救了我们,并使我们成圣,用祂的如阿克.哈.古德西(圣灵)充满我们,并命令我们数算俄梅珥。Blessed are YOU, YAHUVEH our ELOHIM, KING OF THE UNIVERSE, WHO has saved & sanctified us with YAHUSHUA'S [JESUS CHRIST] BLOOD, filled us with HIS RUACH HA KODESH [HOLY SPIRIT], and has commanded us to count the omer.


今天是俄梅珥第43天。是俄梅珥的6周1天。Today is the 43rd day, which is 6 weeks and one day of the Omer. 满有恩典的亚,愿祂在我们的日子里,快快差遣亚呼赎阿回到我们这里,奉亚呼赎阿的圣名,阿们!YAH the MERCIFUL ONE, may HE send YAHUSHUA to return to us quickly in our days in YAHUSHUA’S NAME, AMEN!


这是我们时常的祷告:愿我们蒙阿爸亚哈威,亚呼赎阿和如阿克.哈.古德西,甜美的圣灵的喜悦,并且得着像以诺那样的见证。It is our constant prayer to be found pleasing to ABBA YAHUVEH, YAHUSHUA, and THE RUACH HA KODESH SWEET HOLY SPIRIT and to have a testimony unto Enoch. 以诺被活着提到天国去了,因为他被发现蒙阿爸亚哈威的喜悦。Enoch was taken up to Heaven alive because he was found pleasing unto ABBA YAHUVEH.


就像以诺被提去了天国,当我们等候亚呼赎阿回来接祂的新娘的时候,我们祷告自己算是配得成为亚呼赎阿.哈.玛西阿克的新娘。Just like Enoch was taken to Heaven, we pray to be counted worthy to be a bride of YAHUSHUA ha MASHIACH as we wait for HIS return to take HIS bride. 愿祂发现我们准备好了,并且在热切地等候着,因为亚呼赎阿是来接毫无斑点,毫无皱褶的顺服的新娘。May HE find us ready and eagerly waiting as YAHUSHUA comes for an obedient bride with no spot or wrinkle.


俄梅珥第43天经文阅读:

Day 43 Omer Reading:


第七周 /第七种属性—威严/尊严(Malchut)Majesty/Dignity (Malchut) 我们进入了第7周的数算俄梅珥直到沙夫幼特节We have completed 6 weeks counting to Shavuot坐在我们的主亚呼赎阿的脚前Sitting At The Feet Of Our Master YAHUSHUA


我全然相信:造物主亚哈威是应当称颂的。祂知道人类的一切行为和他们的一切思想,如经上所说的:祂是那造成他们众人心的,留意他们一切作为的。(诗33:15)"I believe with complete faith that YAHUVEH the creator blessed be HE knows all the deeds of the human beings and all their thoughts, as it is said "He who fashions together their hearts, is He who understands all their deeds"


诗篇Psalm 139:1

1亚哈威啊,祢已经鉴察我,认识我。2我坐下,我起来,祢都晓得;祢从远处知道我的意念。For the choir director. A Psalm of David. O YAHUVEH, You have searched me and known me.Psalm 139:2 You know when I sit down and when I rise up; You understand my thought from afar.


3我行路,我躺卧,祢都细察;祢也深知我一切所行的。4亚哈威啊,我舌头上的话,祢没有一句不知道的。Psalm 139:3 You scrutinize my path and my lying down, And are intimately acquainted with all my ways.Psalm 139:4 Even before there is a word on my tongue, Behold, O YAHUVEH, You know it all.


5祢在我前后环绕我,按手在我身上。6这样的知识奇妙,是我不能测的,至高,是我不能及的。Psalm 139:5 You have enclosed me behind and before, And laid Your hand upon me.Psalm 139:6Such knowledge is too wonderful for me; It is too high, I cannot attain to it.


7我往哪里去躲避祢的灵?我往哪里逃、躲避祢的面?8我若升到天上,祢在那里;我若在阴间下榻,祢也在那里。Psalm 139:7 Where can I go from Your Spirit? Or where can I flee from Your presence?Psalm 139:8 If I ascend to heaven, You are there; If I make my bed in Sheol, behold, You are there.

9我若展开清晨的翅膀,飞到海极居住,Psalm 139:9 If I take the wings of the dawn, If I dwell in the remotest part of the sea,


10就是在那里,祢的手必引导我;祢的右手也必扶持我。11我若说:黑暗必定遮蔽我,我周围的亮光必成为黑夜;Psalm 139:10 Even there Your hand will lead me, And Your right hand will lay hold of me. Psalm 139:11 If I say, "Surely the darkness will overwhelm me, And the light around me will be night,"


12黑暗也不能遮蔽我,使祢不见,黑夜却如白昼发亮。黑暗和光明,在祢看都是一样。13我的肺腑是祢所造的;我在母腹中,祢已覆庇我。

Psalm 139:12 Even the darkness is not dark to You, And the night is as bright as the day. Darkness and light are alike to You.Psalm 139:13 For You formed my inward parts; You wove me in my mother's womb.


14我要称谢祢,因我受造,奇妙可畏;祢的作为奇妙,这是我心深知道的。15我在暗中受造,在地的深处被联络;那时,我的形体并不向祢隐藏。Psalm 139:14 I will give thanks to You, for I am fearfully and wonderfully made; Wonderful are Your works, And my soul knows it very well.Psalm 139:15 My frame was not hidden from You, When I was made in secret, And skillfully wrought in the depths of the earth;


16我未成形的体质,祢的眼早已看见了;祢所定的日子,我尚未度一日(或译:我被造的肢体尚未有其一),祢都写在祢的册上了。

17神亚哈威啊,祢的意念向我何等宝贵!其数何等众多!

Psalm 139:16 Your eyes have seen my unformed substance; And in Your book were all written The days that were ordained for me, When as yet there was not one of them.Psalm 139:17 How precious also are Your thoughts to me, O God! How vast is the sum of them!


18我若数点,比海沙更多;我睡醒的时候,仍和祢同在。19神亚哈威啊,祢必要杀戮恶人;所以,你们好流人血的,离开我去吧!

Psalm 139:18 If I should count them, they would outnumber the sand. When I awake, I am still with You.Psalm 139:19 O that You would slay the wicked, O God; Depart from me, therefore, men of bloodshed.


20因为他们说恶言顶撞祢;祢的仇敌也妄称祢的名。21亚哈威啊,恨恶祢的,我岂不恨恶他们吗?攻击祢的,我岂不憎嫌他们吗?

Psalm 139:20 For they speak against You wickedly, And Your enemies take Your name in vain.Psalm 139:21 Do I not hate those who hate You, O YAHUVEH? And do I not loathe those who rise up against You?


22我切切地恨恶他们,以他们为仇敌。23神亚哈威啊,求祢鉴察我,知道我的心思,试炼我,知道我的意念,24看在我里面有什么恶行没有,引导我走永生的道路。Psalm 139:22 I hate them with the utmost hatred; They have become my enemies.Psalm 139:23 Search me, O YAH, and know my heart; Try me and know my anxious thoughts;Psalm 139:24 And see if there be any hurtful way in me, And lead me in the everlasting way.


我全然相信我的受造奇妙可畏。是我的创造主亚哈威将我编织在母腹里,将恩赐放在我里面,让我可以侍奉祂,并成为他人的祝福。"I believe with complete faith that I am fearfully and wonderfully made. That my Creator, YAHUVEH was the one who wove me in my mothers womb and placed gifts within me that I may serve Him and be a blessing to others. 祂知道我的每一个伤和痛,我的每根头发祂都数算了。He knows every hurt and every pain and the very hairs upon my head are numbered. 

我所去的每一个地方,祢都在那里与我同在。我也确信亚呼赎阿会与我同在,直到岁月的尽头。”There is nowhere I can go, that you are not there with me and I can be confident that YAHUSHUA will be with me even unto the end of the age"


马太福音Matthew 28:18

18亚呼赎阿进前来,对他们说:“天上地下所有的权柄都赐给我了。And YAHUSHUA came up and spoke to them, saying, "All authority has been given to Me in heaven and on earth.

19所以,你们要去,使万民作我的门徒,奉父亚哈威、子亚呼赎阿.哈.玛西阿克、如阿克.哈.古德西的名给他们施洗(或译:给他们施洗,归于父亚哈威、子亚呼赎阿.哈.玛西阿克、如阿克.哈.古德西的名) 。Matthew 28:19”Go therefore and make disciples of all the nations, baptizing them in the name of the FATHER AND THE SON AND THE HOLY SPIRIT,


20凡我所吩咐你们的,都教训他们遵守,我就常与你们同在,直到世界的末了。”Matthew 28:20 teaching them to observe all that I commanded you; and lo, I am with you always, even to the end of the age."


亚哈威对我们每一个人都有一个计划和目的。当我们临近沙夫幼特节的时候,要预备好领受从祂而来的新鲜恩膏,这样你就可以继续向前,去做祂呼召你去做的事,使万民成为祂的门徒。YAHUSHUA has a plan and purpose for every one of us. As we approach Shavuout, be prepared to receive a fresh anointing from Him so you can go forward and do what He has called you to do; to make disciples of all the nations.


阅读诗篇119:169-176Read Psalm 119: 169-176


T(Tav)

亚哈威啊,愿我的呼吁达到祢面前,照祢的话赐我悟性。愿我的恳求达到祢面前,照祢的话搭救我。愿我的嘴发出赞美的话,因为祢将律例教训我。愿我的舌头歌唱祢的话,因祢一切的命令尽都公义。愿祢用手帮助我,因我拣选了祢的训词。

亚哈威啊,我切慕祢的救恩!祢的律法也是我所喜爱的。愿我的性命存活,得以赞美祢!愿祢的典章帮助我!我如亡羊走迷了路,求祢寻找仆人,因我不忘记祢的命令。Psalm 119:169 Let my cry come before You, O LORD; Give me understanding according to Your word.


倒数俄梅珥期间阅读的预言Prophecies being read during the counting of the Omer


Prophecy 102

YAHUSHUA Says, “It’s Only a Matter of Time.”


Prophecy 108

I, YAHUVEH, Will Soon Loose the Spirit of Destruction Upon Earth!


Prophecy 123

Devastation is Coming! Devastation is Here!


Prophecy 146

YAHUSHUA We Wait For You To Come Rapture Us!



沒有留言:

發佈留言

📒40-2以莉莎法的住棚节信息Elisabeth's Sukkot Message

以莉莎法的住棚节信息Elisabeth's Sukkot Message 2005年10月23日 October 23, 2005 我所有在亚呼赎阿里面亲爱的家人们,平安! Shalom All My Beloved Family In YAHUSHUA! 我正在住棚节的...