2021年5月2日星期日

🌾数算俄梅珥—第38天Omer Count for the 23rd day of the Hebrew Month Iyar

数算俄梅珥—第38天

希伯来历以珥月第23日

Omer Count for the 23rd day of the Hebrew Month Iyar

Day 38

数算俄梅珥之每日祷告:

DAILY PRAYER FOR THE COUNTING OF THE OMER:


每天要说的祝福祷告:Each day, one says the blessing:

亚哈威我们的全能神,宇宙之王,是应当称颂的,祂以亚呼赎阿.哈.玛西阿克(耶稣基督)的宝血拯救了我们,并使我们成圣,用祂的如阿克.哈.古德西(圣灵)充满我们,并命令我们数算俄梅珥。Blessed are YOU, YAHUVEH our ELOHIM, KING OF THE UNIVERSE, WHO has saved & sanctified us with YAHUSHUA'S [JESUS CHRIST] BLOOD, filled us with HIS RUACH HA KODESH [HOLY SPIRIT], and has commanded us to count the omer.


今天是俄梅珥第38天。是俄梅珥的5周3天。Today is the 38th day, which is 5 weeks and 3 days of the Omer. 满有恩典的亚,愿祂在我们的日子里,快快差遣亚呼赎阿回到我们这里,奉亚呼赎阿的圣名,阿们!YAH the MERCIFUL ONE, may HE send YAHUSHUA to return to us quickly in our days in YAHUSHUA’S NAME, AMEN!


这是我们时常的祷告:愿我们蒙阿爸亚哈威,亚呼赎阿和如阿克.哈.古德西,甜美的圣灵的喜悦,并且得着像以诺那样的见证。It is our constant prayer to be found pleasing to ABBA YAHUVEH, YAHUSHUA, and THE RUACH HA KODESH SWEET HOLY SPIRIT and to have a testimony unto Enoch. 以诺被活着提到天国去了,因为他被发现蒙阿爸亚哈威的喜悦。Enoch was taken up to Heaven alive because he was found pleasing unto ABBA YAHUVEH.


就像以诺被提去了天国,当我们等候亚呼赎阿回来接祂的新娘的时候,我们祷告自己算是配得成为亚呼赎阿.哈.玛西阿克的新娘。Just like Enoch was taken to Heaven, we pray to be counted worthy to be a bride of YAHUSHUA ha MASHIACH as we wait for HIS return to take HIS bride. 愿祂发现我们准备好了,并且在热切地等候着,因为亚呼赎阿是来接毫无斑点,毫无皱褶的顺服的新娘。May HE find us ready and eagerly waiting as YAHUSHUA comes for an obedient bride with no spot or wrinkle.


俄梅珥第38天经文阅读:

Day 38 Omer Reading:

第六周 /第六种属性—根基/密切关系/联结(Yesod)Foundation/Bonding/Connection (Yesod)

我们进入了第6周的数算俄梅珥直到沙夫幼特节We have completed 6 weeks counting to Shavuot

坐在我们的主亚呼赎阿的脚前Sitting At The Feet Of Our Master YAHUSHUA


亚哈威神是首先的和末后的(是初,是终)。YAHUVEH/GOD Is The First and Last


“我全然相信创造主,亚哈威,亚呼赎阿.哈.玛西阿克,如阿克.哈.古德西,舍金亚荣耀,祂们的名是应当称颂的,祂是首先的也是末后的(是初,是终)。”"I believe with complete faith that the Creator, blessed be His Name, is the first and the last"


亚呼赎阿是首先的和末后的(是初,是终),是阿列夫和塔夫。YAHUSHUA Is The First and The Last, The Aleph and The Tav


以赛亚书Isaiah 41:4

谁行做成就这事,从起初宣召历代呢?就是我-亚哈威!我是首先的,也与末后的同在。"Who has performed and accomplished it, Calling forth the generations from the beginning? 'I, the YAHUVEH, am the first, and with the last. I am He.'"

以赛亚书Isaiah 43:10 - 13

10亚哈威说:你们是我的见证,我所拣选的仆人。既是这样,便可以知道,且信服我,又明白我就是亚哈威。在我以前没有真神(真:原文是造作的);在我以后也必没有。"You are My witnesses," declares the YAHUVEH, "And My servant whom I have chosen, So that you may know and believe Me And understand that I am He. Before Me there was no God formed, And there will be none after Me.


11惟有我是亚哈威;除我以外没有救主。Isa 43:11 "I, even I, am the YAHUVEH, And there is no savior besides Me.

12我曾指示,我曾拯救,我曾说明,并且在你们中间没有别神。所以亚哈威说:你们是我的见证。我也是神;Isa 43:12 "It is I who have declared and saved and proclaimed, And there was no strange god among you; So you are My witnesses," declares the YAHUVEH, "And I am GOD.


13自从有日子以来,我就是神;谁也不能救人脱离我手。我要行事谁能阻止呢?Isa 43:13 "Even from eternity I am He, And there is none who can deliver out of My hand; I act and who can reverse it?"


启示录Revelation 1:8

8主神亚哈威说:“我是阿列夫,我是塔夫(希伯来文首末字母),是昔在、今在、以后永在的全能者。”I am Alpha and Omega, the beginning and the ending, saith the Lord, which is, and which was, and which is to come, the Almighty.


启示录Revelation 1:11

“我是阿列夫,我是塔夫,我是初,我是终(KJV),你所看见的当写在书上,达与以弗所、士每拿、别迦摩、推雅推喇、撒狄、非拉铁非、老底嘉那七个教会。”Saying, I am Alpha and Omega, the first and the last: and, What thou seest, write in a book, and send it unto the seven churches which are in Asia; unto Ephesus, and unto Smyrna, and unto Pergamos, and unto Thyatira, and unto Sardis, and unto Philadelphia, and unto Laodicea.


启示录Rev 1:17 - 18

17我一看见,就仆倒在祂脚前,像死了一样。祂用右手按着我,说:“不要惧怕!我是首先的,我是末后的,When I saw Him, I fell at His feet like a dead man. And He placed His right hand on me, saying, "Do not be afraid; I am the first and the last,

18又是那存活的;我曾死过,现在又活了,直活到永永远远;并且拿着死亡和阴间的钥匙。Rev 1:18and the living One; and I was dead, and behold, I am alive forevermore, and I have the keys of death and of Hades.


启示录Revelation 21:6

祂又对我说:“都成了!我是阿列夫,我是塔夫;我是初,我是终。我要将生命泉的水白白赐给那口渴的人喝。And he said unto me, It is done. I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst of the fountain of the water of life freely.


启示录Revelation 22:13

13我是阿拉法,我是俄梅戛;我是首先的,我是末后的;我是初,我是终。”I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.


“我全然相信亚呼赎阿是阿列夫,是塔夫,是首先的、是末后的(是初,是终),是昔在,今在,以后永在的全能者。除祂以外没有救主。"I believe with complete faith that YAHUSHUA is the Aleph and the tav, the first and the last, which is and which was and which is to come, The Almighty. There is no savior besides Him"


亚呼赎阿就是亚哈威,从这些经文无庸置疑的看出伟大的自有永有就是同一位在塔纳赫和在新约中说话的神。YAHUSHUA Is YAHUVEH, there is no doubt from these scriptures that the Great I AM is the same one speaking in the Tanach as in the Brit HaDasha.


祂是我们信心与拯救的创始者和成终者。祂是我们昔在今在以后永在的主以及大君王!祂是玛西阿克。祂是我们信心与拯救的创始成终者。HE is the author and finisher of our faith and our salvation. He is our Master and Our King who was, and is, and is to come! He is Mashiach. He is the author and finisher of our faith and our salvation. 祂是我们昔在,今在,以后永在的主以及大君王!He is our Master and Our King who was, and is, and is to come!


阿列夫(Aleph)这字母古代的象征符号是一头公牛,表示能力,力量,领袖,首先的。The Aleph's ancient symbol is that of an Ox and denotes-Power, Strength, Leader, First


塔夫(Tav)这个字母的古代象征符号:好像是交叉的两根棍子,表示:盟约,十字架,封印,签署的意思The Tav's ancient symbol is that if a crossed sticks and denotes Covenant, Cross, to seal, sign


祂是要成为我们生命中的阿列夫和塔夫He is to be The Aleph and Tav in Our Lives


—我们的能力- Our Power

—我们的力量- Our Strength

—我们的领袖- Our Leader

—我们起初的爱与最终的爱- Our First Love and Our last Love


祂在十字架上,在祂的宝血里签署并封印祂的圣约The One who on the Cross, signed and sealed His Covenant in His Blood


哥林多后书2Corinthians 1:20 - 22

20神亚哈威的应许,不论有多少,在亚呼赎阿.哈.玛西阿克都是是的。所以借着祂也都是实在(实在:原文是阿们)的,叫神亚哈威因我们得荣耀。For however many promises God has made, they all find their "Yes" in connection with him; that is why it is through him that we say the "Amen" when we give glory to God.


21那在亚呼赎阿.哈.玛西阿克里坚固我们和你们,并且膏我们的就是神亚哈威。22祂又用印印了我们,并赐如阿克.哈.古德西在我们心里作凭据(原文是质)。2Corinthians 1:21 Moreover, it is God who sets both us and you in firm union with the Messiah; he has anointed us,2Corinthians 1:22 put his seal on us, and given us his Spirit in our hearts as a guarantee for the future.


阅读诗篇119:129-136Read Psalm 119: 129-136


P(贝)

祢的法度奇妙,所以我一心谨守。祢的言语一解开就发出亮光,使愚人通达。我张口而气喘,因我切慕祢的命令。

求祢转向我,怜悯我,好像祢素常待那些爱祢名的人。求祢用祢的话使我脚步稳当,不许什么罪孽辖制我。求祢救我脱离人的欺压,我要遵守祢的训词。求祢用脸光照仆人,又将祢的律例教训我。我的眼泪下流成河,因为他们不守祢的律法。

Psa 119:129 Your instruction is a wonder; this is why I follow it.


倒数俄梅珥期间阅读的预言Prophecies being read during the counting of the Omer


Prophecy 26

Hear ME, Fear ME, Believe ME!


Prophecy 49

“Beware! You Are Like Sheep Being Led To The Slaughter!”


Prophecy 76

Beloved Bride of YAHUSHUA, Arise and Prepare Yourself for Your Bridegroom Doth Come!



沒有留言:

發佈留言

📒40-2以莉莎法的住棚节信息Elisabeth's Sukkot Message

以莉莎法的住棚节信息Elisabeth's Sukkot Message 2005年10月23日 October 23, 2005 我所有在亚呼赎阿里面亲爱的家人们,平安! Shalom All My Beloved Family In YAHUSHUA! 我正在住棚节的...